FANDOM

L 26.4.2014 kell 16.00 Pärnu Eliisabeti kirik

Hans-Gunter Lock (1974)

(Er-)Lösung digiklaverile (2014, esiettekanne)

Timo Steiner (1976)

Ilu_Inetus_vabadus klaverile 2012,
Ballaad klaverile 2008,
Kusagilt tuleb meelde... nagu lõõts?... karmoška? 2013

Diana Liiv (klaver)

Pianist Diana Liiv on lõpetanud EMTA magistrantuuri professor Peep Lassmanni klaveriklassis ja cum laude professor Marje Lohuaru kammeransambliklassis. Lisaks on ta täiendanud ennast ka professorite Victor Rosenbaumi (USA), Hui-Ying Tawastsjerna (Soome) ja Konstantin Bogino (Venemaa/Prantsusmaa/Itaalia) juures. Diana Liiv on esinenud solisti ja kammermuusikuna Eestis, Lätis, Leedus, Soomes, Rootsis, Venemaal, Hollandis, Itaalias, Iisraelis ja USA-s. Ta on esinenud orkestrisolistina Tallinna Kammerorkestri, Tartu Kammerorkestri, Longy Sümfooniaorkestriga Bostonis ja Kaunase Sümfooniaorkestriga Leedus. Ta on Eesti noorte pianistide konkursi laureaat ja kahekordne laureaat (nii soolo- kui ka kammeransambli kategoorias) rahvusvahelisel pianistide konkursil "Music without limits" Leedus (2010). Kuhmo kammermuusika festivali kursustel Soomes on ta saavutanud nii parima solisti stipendiumi (2008) kui ka parima ansambli auhinna (2009). Diana Liiv on salvestanud koostöös Klassikaraadioga kaks CD-plaati Tšaikovski muusikaga. Ta on Muusikasõprade Seltsi kontserdisarjade kunstiline juht ning esineb regulaarselt nii Eestis kui ka välismaal solisti ja kammermuusikuna, tehes koostööd paljude silmapaistvate interpreetidega.

Also on FANDOM

Random Wiki