FANDOM

Kodukoht tuntuks

Ideekonkurss

Ideekonkurssi “Kodukoht tuntuks” korraldab ettevõtlusnädala raames ühiskonnaõpetajate selts koos majandusõpetajate ainesektsiooni ja Tartu ülikooli Pärnu kolledžiga, toetades nii kooliprogrammi kirjutatud ettevõtlikkuse teemat.

Korraldajate eesmärk on arendada noortes loovust ja ettevõtlikkust, julgust esineda oma ideedega, oskust koos töötada, pakkuda põnevaid ja uudseid arenguvõimalusi, innustada noori jätkuvateks õpinguteks.

Noorte mõeldud tegevused väärtustasid eakaaslaste vaba aega, avardasid teadmisi ja kaasasid osalejate pereliikmeid, et keegi ei peaks koju jääma.

Iga laps peaks olema oma kodukoha patrioot ja eelistatud on ideed, mida annab üritusena teoks teha.

Ideed 2013Edit

  1. pitsafestival
  2. sillafestival
  3. rulluisufestival
  4. korvpalli ööturniir. Koidula gümnaasiumi õpilane Patrik Peremees: “Tahame korraldada korvpalli ööturniiri, sest Eestis ei ole toimunud tänavakorvpalliüritust öösel, turniiri käigus selgitataks välja parimad korvpallurid, näha saaks suurimaid staare, laval räppareid ja tantsutüdrukuid. Turniir toimuks suvel kaubanduskeskuste öömüügiga samal ajal, siis liigub rahvast.”
  5. 21. sajandi mihklipäev. Koidula kooli õpilased: Mihklipäeva korraldamine Vallikäärus. Selles on ühendatud pere kokkukutsumine ja rahvuskultuur ja tavade tutvustamine
  6. hoidiste festival “Purgist välja”
  7. rüütlihõrgutised
  8. rabahommik. Häädemeeste keskkooli õpilased Raul Tiitus, Janre Koort, Sander Lorents ja Venno Männik: “Rabahommik” seotud kodukoha loodusega. Mõte on korraldada giidi saatel noortele fotograafidele ja loodushuvilistele tervislik hommikupoolik Tolkuse rabas, pakkuda retkel kõhutäidet ja kilesaunas leili võtmise võimalust, lapsed õpiksid vajalikke tarkusi ja vastaksid viktoriiniküsimustele.
  9. savipäevad
  10. kipsipäevad
  11. ajalooretk
  12. orienteerumismäng
  13. Pärnu Disneyland viie teemapargiga
  14. seikluspark
  15. ülienergiasäästlik hoone “Maalõhkuja”: ehitatud Pärnu hotelli alla pöördpüramiidina
  16. lauamäng. “Kuhu minna Sindis”
  17. skaudilaager
  18. Groundscraper

Ideekonkursi auhinnadEdit

Algklassid (2.–4. klass)Edit

1. koht – lauamäng “Kuhu minna Sindis” Konsumitesse müügiks, juhendaja Eneli Arusaar; ja 3. koht – „Ajalooretk Sindis“, juhendaja Mari Suurväli. Sindi gümnaasiumi ideed.

2. koht – savi- ja kipsipäev Pärnjõel. Pärnjõe põhikooli idee, juhendaja Eve Sikka.

Põhikool (5.–9. klass)Edit

1. koht – skaudilaager Pärnjõel ja 3. koht – talendid Pärnjõel. Pärnjõe põhikooli ideed, juhendaja Eve Sikka.

2. koht – Sindis kuulsaks. Sindi gümnaasiumi idee, juhendaja Eneli Arusaar.

Gümnaasium (10.–12. klass)Edit

1. koht – Groundscraper. Ühisgümnaasiumi idee.

2. koht – korvpalli ööturniir. Koidula gümnaasiumi idee.

3. koht – rüütlihõrgutised. Häädemeeste keskkooli idee. Esikolmiku juhendaja Mari Suuräli.

VälislingidEdit

Also on FANDOM

Random Wiki