FANDOM

Kaunite kunstide filosoofia seminaril uuritakse pilti

Neljapäeval, 20. novembril 2014 kell 17.00 esineb Kaunite kunstide filosoofia seminaril Pärnu Keskraamatukogus Eesti Kunstiakadeemia Vabade kunstide teaduskonna vanemteadur Raivo Kelomees, kes räägib teemal “Kuidas uurida pilti? Suhestuv ja osaluspõhine kunst.”

Mis juhtub, kui kunstniku pildi loojaks on vaataja? Mis olukorras oleme, kui osaleme vaatajatena kunstiteose loomisel ja sellegipoolest nimetatakse seda kunstniku teoseks? Kuidas vaataja siseneb pilti ja kunstiteosesse ning kas ta sealt endisena ka välja saab? Need küsimused on muutunud olulisteks viimase kahekümne aasta digitaalses kunstis.

Raivo Kelomees on eesti kunstnik ja kunstikriitik. Ta on õppinud Tartu Ülikoolis psühholoogiat ja Tallinna Kunstiülikoolis disaini. Esinenud arvukatel näitustel ning avaldanud eesti ajakirjanduses artikleid nüüdiskunstist. Tema eriliseks huviks on video- ja elektrooniline kunst. 2009. aastal kaitses ta Eesti Kunstiakadeemias doktorikraadi teemal “Postmateriaalsus kunstis. Indeterministlik praktika ja mittemateriaalne kunst.”

Kaunite kunstide filosoofia seminari eesmärk on refleksiooni kaudu toetada pärnu professionaalse kultuurielu arengut. Seminari korraldab Pärnu Loomeliit koostöös Pärnu Keskraamatukogu ja Pärnu Linnagaleriiga. Seminari rahastavad Pärnu linn, Kultuurkapital ja Euroopa Sotsiaalfond. Seminari ülesvõtted asuvad Pärnu Loomeliidu kasutajalehel youtube'i keskkonnas.

Pärnu Loomeliit parnuloomeliit.wordpress.com

Also on FANDOM

Random Wiki