FANDOM

Kaunite kunstide filosoofia seminaril uuritakse teksti

Neljapäeval, 23. oktoobril 2014 kell 17 esineb Kaunite kunstide filosoofia seminaril Pärnu Keskraamatukogus Tartu Ülikooli õppejõud Tiit Hennoste, kes räägib teemal “Kuidas uurida teksti?”

Seminaril otsitakse vastuseid küsimustele, kuidas sõnatekste liigitada ning millised on meetodid erinevat tüüpi sõnatekstide uurimiseks.

Pärnu päritolu eesti filoloog, keele- ja kirjandusteadlane, kirjandusõppejõud ja meediaasjatundja Tiit Hennoste on Tartu Ülikooli eesti ja üldkeeleteaduse instituudi eesti keele vanemteadur. 2013 aastal kaitses ta doktorikraadi teemal “Grammatiliste vormide seoseid suhtlustegevustega eestikeelses suulises vestluses.”

Kaunite kunstide filosoofia seminari eesmärk on refleksiooni kaudu toetada pärnu professionaalse kultuurielu arengut. Seminari korraldab Pärnu Loomeliit koostöös Pärnu Keskraamatukogu ja Pärnu Linnagaleriiga. Seminari rahastavad Pärnu linn, Kultuurkapital ja Euroopa Sotsiaalfond. Seminari ülesvõtted asuvad Pärnu Loomeliidu kasutajalehel youtube'i keskkonnas.

Also on FANDOM

Random Wiki