FANDOM

L 21.5.2016 kell 16.00 Pärnu Eliisabeti kirik

LAULUD PÄIKESETÕUSUL

Raimo Kangro (1949-2001)

Alla Sincerone op. 49c (1998) (flöödile ja kitarrile)

René Eespere (1953)

Respectus (Respekt / Tagasivaade) (2013) (viiulile ja kitarrile)

Tõnu Kõrvits (1969)

Kolm laulu Dolorese lauluvihikust inglissarvele (2015)

José Lezcano (1960)

Canciones de Iluvia | Vihma laulud (2009) (häälele ja kitarrile)

Leo Brouwer (1939)

Variatsioonid Django Reinhardti teemale (1984)

Enrique Granados (1867–1916)

8 Valses poéticos | Kaheksa poeetilist valssi (1895) (kasutatud Yvon Rivovali ja Georges Lamberti seadet flöödile ja kitarrile)

Eduardo Sainz De La Maza (1903–1982)

Campanas del Alba | Kellad koidul soolokitarrile (1963)

Joaquin Rodrigo (1901–1999)

Serenata al Alba del Dia | Koiduserenaad (1982) (flöödile ja kitarrile)
Andante Moderato
Allegro

Kuldar Sink (1942-1995)

Ave Maria IV (1990) sopranile ja kitarrile

Heli Ernits, inglissarv
Kirill Ogorodnikov, kitarr

Inglissarve ja klassikalise kitarri duo on unikaalne kooslus, mida muusikamaailmas kohtab harva. Instrumentide kõlaline sobivus ning noorte, end välismaal täiendanud professionaalsete muusikute interpretatsioon pakuvad kuulajatele kõrvupaitava muusikaelamuse. Kaks mahedakõlalist instrumenti esitavad käesolevas kontserdikavas teoseid eesti, hispaania ja kuuba päritolu heliloojatelt.

Heli Ernits on lõpetanud oboe eriala bakalaureuseõppe Karlsruhe Muusikakõrgkoolis ning bakalaureuse- ja magistriõppe Eesti Muusika- ja Teatriakadeemias, kus ta on aastal 2016 lõpetamas õpinguid doktorantuuris. Heli Ernits on pälvinud I preemia IV rahvusvahelisel konkursil Jurmala 2008, II preemia Eesti interpreetide konkursil puhkpillidele (2008 ja 2012), laureaaditiitli Yamaha stipendiumikonkursil (2012) ja ERSO preemia Eesti noorte interpreetide konkurss-festivalil Con brio (2010), mis tõi kaasa esinemise solistina ERSO ees. Heli Ernits töötab ERSOs orkestrandina alates 2009. aastast ning tegutseb aktiivselt kammermuusikuna, esitades sageli Eesti muusikat ja on puhkpillikvintett Estica asutajaliige. 

Kirill Ogorodnikov on Eesti uuema põlvkonna kitarrisolist, kes on sündinud Kohtla-Järvel 1988. aastal. Ta on õppinud Eesti Muusika- ja Teatriakadeemias Heiki Mätliku kitarriklassis, mille lõpetas 2013. aastal kiitusega. Samal aastal alustas ta õpinguid mainekas Kölni Muusikakõrgkoolis professor Gerhard Reichenbachi kitarriklassis ja lõpetas selle edukalt 2015. aasta suvel. Lisaks on ta end täiendanud hinnatud kitarriprofessorite juures - J. Bjorslev (Taani), B. Dwyer (Iirimaa), E. Colucci (Itaalia),T. Cogulu (Türgi), E. Segre (Itaalia), J. A. Muro (Soome), J.T. Kreusch (Saksamaa), M. Fogel (Rootsi), E. Fernandez (Uruguai), E. Finkelstein (Venemaa) jt. Kirill Ogorodnikov on rahvusvaheliste konkursside laureaat (Tallinna rahvusvaheline kitarrikonkurss ja Gitarrenfestival Gevelsberg Saksamaal) ning esinenud mitmetel festivalidel nii Eestis kui väljaspool (Fiesta de la Guitarra, Viljandi Vanamuusika Festival, Tango Port Tallinn, SaitenReise Gitarrenfestival jt), esitades nii soolo- kui ka kammermuusikat. Tema laias repertuaaris on originaalteoseid ja transkriptsioone barokist kaasaegse muusikani, sealhulgas ka eesti heliloojate, kaasaegsete vene heliloojate muusikat ning kontserte kitarrile ja orkestrile. Aktiivse kontserttegevuse kõrval tegutseb ta pedagoogina, õpetades algtasemest professionaalse tasemeni (VHK Muusikakool, Otsa-kool). 

Also on FANDOM

Random Wiki