FANDOM

Pärnu linn võiks panustada seenioride ja vanurite olukorra parandamisse: eelkõige oleka vaja ehitada tänapäevaseid hooldekodusid, kus oleks tasemel hooldus ja nendes asutustes leiduks töökohti ka paljudele pärnakatele.

Probleemi kirjeldusEdit

2010.a. statistika järgi on Pärnus üle 65-aastaseid elanikke üle 20%, ehk siis üle viiendiku ja karta on, et eakate arv suureneb nii meil Pärnus, kui ka kogu maailmas.

Momendil on Pärnu linnal vaid Tammiste hooldekodu ja sellest ei piisa kindlasti elanike arvu arvestades. Soomes, Rootsis ja Taanis on levinud seenioridele kortermajade ehitamine, tagamaks eale vastavate teenuste kättesaadavuse.

Pärnu linna arengukavas on esile toodud muuhulgas „Hõbedase“ majanduse kasv. „Hõbedane“ majandus hõlmab tooteid ja teenuseid eakatele kindlustamaks pikeneva eluea veetmise tervena, aktiivselt ja turvaliselt. Pärnu võimalused trendidega kaasaminemiseks on soodsad. On tekkinud suuremad vajadused kinnisvara hooldusteenuse järele. „Rohelise“ majanduskasvu võimalusteks on Pärnu teadlik kujundamine tervislikuks ja keskkonna teadlikuks linnaks. Minu meelest seda suunda tasuks Pärnu linnavalitsusel kindlasti toetada.

Also on FANDOM

Random Wiki