FANDOM

“Käsitööline ja kultuuriinimene, kes rendib ruume, võib tegutseda FIE, OÜ või MTÜna, aga ta pole võrreldav tavalise ettevõttega. Ta teeb seda teistmoodi kui ärimees. Teeb hingega, lisab tööle või tegevusele kordumatu emotsionaalse väärtuse. Kui laadal müüb keegi teise tehtud kaupa, on ta ärimees. Kohalik käsitööline, kes elatub oma loomingust, pakkudes teistelegi võimalust osa saada isetegemise atmosfäärist, käelisest tegevusest, on midagi muud. Sel suvel oli ehedaks näiteks UNICEFi Sinine nädal, kui üle-euroopalise koorifestivali raames siin kümne päeva vältel tuhatkond noort mujalt maailmast viibis ja õpitubades oma aega veetis. Oma tagasisides ei rääkinud nad Pärnust üksnes kui ilusa ranna, parkide ja kohvikutega linnast, vaid just sellest, kui lahe programm neil Pärnus oli. Noored olid õhinas, et Pärnus saab midagi mõnusalt teha – see annab kogu linnale värvi ja paistab välja. Linnavalitsusele tahaks öelda: halloo, oleme siin olemas, arvestage meiega, oleme valmis osalema ühistel ajurünnakutel. Oskame pakkuda kohalikku kiiksu, mida ürituste sisseostmisel ei saavuta. Linn võiks ürituste puhul, mida korraldavad väljastpoolt tulijad, soovitada lülitada oma programmidesse kohalikke, tegema koostööd kohalikega. Pean silmas näiteks veefestivali. Pärnus on saavutatav sünergia, mida pole siiani osatud ära kasutada. Kohalik potentsiaal on palju suurem, kui see välja paistab.” (Silja Joon: Kohalikud käsitöölised lõid Pärnule uue brändi, PP 06.08.2011. Intervjuu Pärnu Punase torni peremehe ja käsitöölise Jüri Sooga.)

Also on FANDOM

Random Wiki