FANDOM

Täna on 18. august 2017

Loode-Pärnu tööstusküla (ka Loode-Pärnu tööstusala, Loode-Pärnu tööstuspark) arenduspiirkond hõlmab ligikaudu 250 hektari suurust maa-ala Pärnu linna loodeosas, millest ligi 27 hektarit on planeeritud tootmis- ja ärimaaks. Ala paikneb Tallinna maantee ja Lennuvälja tee vahelisel alal.

Pärnu linn on lubanud infrastruktuuri välja ehitada 2014. aasta kevadeks. Selleks esitas Pärnu linn 2013. aasta oktoobri alguses Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) piirkondade konkurentsivõime tugevdamise meetmesse taotluse toetuse saamiseks projektile "Loode-Pärnu tööstusala I etapi tänavavõrgu rajamine" mahus üks miljon eurot. Projekti kogumaksumuseks on 1,2 miljonit eurot, millest 181 260 eurot on Pärnu omafinantseering. Taotlus on veel hetkel hindamisel.

Pärnu linnapea Toomas Kivimägi on öelnud, et isegi kui EAS ei toeta Loode-Pärnu tööstusküla infrastruktuuri väljaehitamist, teostab Pärnu selle projekti omavahenditest.

Loode-Pärnu tööstuskülla plaanitakse rajada:

  1. Renault' esindus. Renault' ja Dacia sõidukeid müüv ja hooldav Pereauto OÜ plaanib Loode-Pärnu tööstuskülla ehitada 600 000 euro eest autoesinduse. Pereauto juhatuse liige Martin Pütsep: "Plaanime rajada tööstusparki autoesinduse, kus oleks esindatud Renault' ja Dacia sõiduautod ja tarbesõidukid. Investeeringu maht on umbes 600 000 eurot, millest lisafinantseeringut läbi krediidiasutuse kasutaksime 450 000 eurot."

MeediakajastusedEdit

Also on FANDOM

Random Wiki