FANDOM

ABONEMENT 007

P 6.2.2011 kell 14.00 Pärnu Raekoda

Klaveriduo Ebe Müntel ja Jorma Toots

Vestlusringi juhib Leonora Palu

KAVA

Johannes Brahms (1833–1897)

Kolm intermetsot op. 117 (1892)
Nr. 1 Es-duur
Nr. 2 b-moll
Nr. 3 cis-moll

Pjotr Iljitš Tšaikovski (1840–1893)

Klaveritsükkel "Aastaajad" op. 37b (1876)
Jaanuar. Kamina ääres (ka Kolde ääres, Kamina ees)
Veebruar. Karneval (ka Vastlad)
Märts. Lõokese laul (ka Lõoke)
Aprill. Lumikelluke
Mai. Valged ööd
Juuni. Barkarool
Juuli.Niitja laul
August. Viljalõikus
September. Jaht
Oktoober. Sügislaul
November. Troika
Detsember. Jõulud

Klaveriduo Ebe Müntel ja Jorma Toots alustas regulaarset tegevust 2004. aastal. Samal aastal jõudis duo finaali noorte interpreetide konkursil "Con Brio" Hooajal 2008/09 osales duo edukalt klaveriduode konkurssidel Poolas ja Tšehhimaal.

Ebe Müntel omandas magistrikraadi Eesti Muusika- ja Teatriakadeemias professor Ivari Ilja ja Tanel Joametsa klaveriklassis. Solisti ja kammermuusikuna on ta esinenud Eestis, Soomes, Rootsis, Tšehhis, Saksamaal ja Itaalias. Ebe Müntel on Leipzigi rahvusvahelise improvisatsioonikonkursi II preemia laureaat. Käesoleval ajal töötab Ebe õpetaja ja kontsertmeistrina Tartu H. Elleri nim. Muusikakoolis.

Jorma Toots lõpetas Eesti Muusikaakadeemia prof. Lilian Semperi klaveriklassis ja omandas seejärel magistrikraadi professor Matti Reimanni kammeransambliklassis. Samas õppeasutuses läbis ta mitmeaastase stuudiumi eesti vabaimprovisatsiooni maestro professor Anto Petti juures. Alates 2009. aastast täiendab ta ennast EMTA doktorantuuris. Erinevate ansamblipartneritega on ta edukalt esinenud paljudel kammermuusika konkurssidel ja festivalidel Eestis ja kaugemal. Jorma Toots on Leipzigi rahvusvahelise improvisatsioonikonkursi laureaat aastast 2001. Käesoleval ajal töötab Jorma Toots õpetajana Tartu Muusikakoolis ja õppejõuna Tartu Ülikooli Viljandi Kultuuriakadeemias. Jorma Toots on Eesti Interpreetide Liidu 2010. aasta stipendiaat.

Also on FANDOM

Random Wiki