FANDOM

Kontserdil "PÄRNU ELEKTROONIKUD" esitavad oma loomingut kaks autorit-interpreeti Indrek Palu (elektriviiul, live-elektroonika) ja Hans-Gunter Lock (live-elektroonika). Muusikud on tiheda kokkupuute leidnud just Pärnus, Nüüdismuusika päevade õpitubades töötades, mitmete Pärnu Ooperi projektide tehniliste ning kunstiliste lahenduste välja töötamises osaledes ning Indrek Palu autorikontserdi "Urban Sounds" live-elektroonilise külje loomisel koostööd tehes. ABONEMENT 007 sarja kontserdil kõlavad mõlema helilooja varasemad ning hetkel valmimisel olevad uued elektroonilised teosed, kus üksteist toetatakse ning täiendatakse oma muusikalisele kogemustepagasile ning "tehnikapargile" toetudes. Indrek Palu looming on hetkel pigem interpreedikeskne ning elektroonika osa on sekundeerida elektriviiuli võimalustele. Lock aga programmeerib ja töötab välja eripäraseid kõlasid esmalt "labori(stuudio)tingimustes" ning esitleb lõpptulemusena neist kombineeritud tervikuid kontsertolukorras. Kontsert on eriline summa kahe muusiku fantaasiarikkast ja ulmelisest muusikanägemusest.

Also on FANDOM

Random Wiki