FANDOM

Pärnu linnavalitsuse korraldatud konkurss "Ettevõtlik pärnakas" 2011/2012 (allikad: [1], [2], [3]):

  1. Pärnu tänavatel müügiagentide vahendusel Pärnus toimuvatele üritustele piletite ostmise võimalus.
  2. Välis- ja siseturistile temaatiliste puhkusepakettide väljatöötamine ning müük eelkõige loodus- ja maaturismi valdkonnas.
  3. Vanade jalgrataste taastamine, kordategemine ja ümberehitus lähtuvalt kliendi soovidest. (Ideekonkursi võitja, vt http://www.parnupostimees.ee/836344/ettevotlik-parnakas-on-jalgrataste-taastaja/ )
  4. Meestele ja naistele teenuseid pakkuv ilusalong (juuksur, maniküür-pediküür, küünetehnik, kosmeetik).
  5. Kasutatud, vähesel määral ka antiikmööbli restaureerimine (ka teenustööna).
  6. Virtuaalsete turismimarsruutide loomine, kasutades täiendatud reaalsuse (augmented reality) tehnoloogiat.
  7. Audrusse uisustaadioni rajamine.
  8. Aktiivse puhkuse ja loodusmatkade pakettide väljatöötamine (sh elektriajamiga jalgrataste kasutamine) ning müük.
  9. Mustkunsti illusioonide õpetuste DVDde tootmine.
  10. Arhitektidele mõeldud makettide ja mudelite ehitamise konstruktor.
  11. Kaubanduskeskuses paiknev kassikliinik.
  12. Püsililledest iluaia rajamine, kust on võimalik osta taimi (sh interneti teel) ning mis oleks samal ajal aiandusturismi ja puhkekeskus (kohvik, ponisõit, paadi- ja uisulaenutus).
  13. Toitlustusteenus erivajadustega inimestele (nt südame-veresoonkonnahaigusi põdevad inimesed, ülekaalulised, kõrge kolesteroolitasemega).
  14. Muusikainstrumentide rent ja müük haridusasutustele ning muusikaõpilastele; muusikainstrumentide komisjonimüük.
  15. Välismaistele klientidele suunatud hambaraviteenused.
  16. Haljasalade hooldamine, lillede istutamine, lehtede koristus, haudade korrastamine jmt ning kolimisteenus.
  17. Kliendi komplekteeritavate kergete moodulhoonete tootmine.
  18. Tantsukool ja ürituste meelelahutusteenused.
  19. Massaažisalong, mis pakub klassikalisi ja idamaiseid massaažiteenuseid ning kust oleks võimalik osta idamaist päritolu tooteid (viirukid jmt). Suveperioodil massaažiteenuse pakkumine rannas.
  20. Hooldeteenus lastele ja puudega inimestele ning kingituste müük.
  21. Pärnu linna ja Pärnu maakonda tutvustavate panoraampostkaartide tegemine.
  22. Pärnu logoga toodete tootmine.
  23. Pärnumaa märgi väljatöötamine ning reklaam, nt "Tehtud Pärnumaal".
  24. Lammutus-, koristus- ja jäätmekäitlusfirma, mis sorteerib lammutuse käigus tekkivad materjalid ja korraldab nende edasise jäätmekäitluse.
  25. Metallitööde allhanke tegemine ja metallitoodete valmistamine teenustöödena.
  26. Noortele ja täisealistele mõeldud rokiklubi Mai linnaosasse.
  27. Pritsmeid vältiva WC-poti vahu (toiletfoam) tootmine.
  28. Pärnu linnas ja maakonnas köögivilja vahendamine põllumeeste ning lõpptarbija vahel.
  29. Loomahoiu teenuseid vahendav veebikeskkond, mis viib kokku lemmikloomale hoidja otsija ning hoidmisteenuse pakkuja. Lisaks pakub keskkond loomaomanikule lisateenuseid (nt loomatoit, jalutuspartner jne).
  30. veesoonte leidmiseks mõeldud pendli valmistamine.
  31. Rõivakaupluse avamine.

Also on FANDOM

Random Wiki