FANDOM

Siin lehel toimub Pärnu Orelifestivali kava planeerimine.

Pärnu Orelifestivali kontserdid toimuvad juunist kuni augustini igal reedel kell 20.00 Pärnu Eliisabeti kirikus. Festivali kunstiline juht on Jaanus Torrim.

Festivali korraldamise põhimõtted:

  1. Ettepanekuid palun teha festivali kava planeerimislehel http://et.parnu.wikia.com/wiki/P%C3%A4rnu_Orelifestival. Kontsertide ajad broneeritakse üldiselt "kes ees, see mees".
  2. Kontserdikava kestus on ca 50-60 minutit.
  3. Ettepanekut tehes tuleb lisada kontserdi kava, esinejate nimed, kavalehe tekst ning saata aadressil jaanus.torrim@eelk.ee pressifoto
  4. Kontserdisari toimib majanduslikul põhimõttel "keegi ei maksa kellelegi midagi ja igaüks hoolitseb ise oma kulutuste katmise eest". Sarja piletitulu kuulub Pärnu Eliisabeti kogudusele vahel. Näiteks Soomes toimib selline põhimõte nii mõneski kontserdipaigas (näiteks Sellosali Espoos): sarja korraldaja tagab kontserdikoha toimimise, teavituse jm kulud ning esinejad ise hoolitsevad oma honorari, transpordi- ja võimalike majutuskulude eest.
  5. Abirahasid taodeldes palun märgi Pärnu Eliisabeti koguduse kaasfinantseerimise summaks 428 eurot (see on summa, millega Pärnu Eliisabeti kogudus katab ühe kontserdi administreerimisega seotud kulud: ruumihaldus, instrumentide korrashoid, reklaam, administreerimine jne).

Festivali ajakava:

Also on FANDOM

Random Wiki