FANDOM

Siin lehel toimub Pärnu Ooperi SUVEAARIA lasteprogrammi planeerimine.

Suveaaria lasteprogrammi korralduslikud põhimõtted lühidalt:

  1. Suveaaria lasteprogramm on Pärnu Ooperi Suveaaria raames toimuv Pärnu laste kontsertide ja etenduste sari, millel esinevad lapsed ka mujalt Eestist ja välismaalt. Kontserdid ja etendused toimuvad 10. juulist kuni 10. augustini Pärnu Vanalinna õue väiksel laval.
  2. Eelistatud on laste enda poolt välja mõeldud ja teostatud kontserdikavad ja etendused.
  3. Ettepanekuid palun teha planeerimislehel http://et.parnu.wikia.com/wiki/SUVEAARIA_lasteprogramm. Kontsertide ja etenduste ajad broneeritakse üldiselt "kes ees, see mees".
  4. Kontserdi või etenduse kestus on ca 50 minutit.
  5. Ettepanekut tehes tuleb planeerimislehele lisada kontserdi või etenduse andmed (kava, esinejate nimed, kontseptsiooni kirjeldav annotatsioonitekst 2-3 lauset, esinejate elulood) ning saata aadressil ooper@parnu.ee projekti pressifoto.
  6. Suveaaria lasteprogramm toimib majanduslikul põhimõttel "keegi ei maksa kellelegi midagi ja igaüks hoolitseb ise oma kulutuste katmise eest". Laekuv piletitulu kantakse mängu ME EHITAME LINNA raames loodud laste Suvelinna eelarvesse. Pärnu Ooper tagab Pärnu Vanalinna õue väikse lava tehnilise ja administratiivse toimimise, teavituse jm kulud ning esinejad ise hoolitsevad oma honorari, päevarahade, transpordi- ja võimalike majutuskulude eest.
  7. Fondidelt ja muudest allikatest abirahasid taodeldes palun märkida Pärnu Ooperi ühe etenduse või kontserdi kaasfinantseerimise summaks 433 eurot.

Also on FANDOM

Random Wiki