FANDOM

Täna on 17. august 2017

See on Selts RÄÄMA tegevuse planeerimisleht. Seltsi koduleht asub aadressil https://www.facebook.com/SeltsRaama

AjaluguEdit

13.09.2011 kell 16-19 Pärnu Aianduse ja Mesinduse seltsis (Allika 2a) käidi projekti "Pärnu kaasab planeerimisse" raames välja idee taastada Rääma Selts. 24.11.2011 said Nooruse majas kokku veerandsada inimest, kes esindavad Rääma piikonna õppeasutusi, seltsinguid, huviringe ja mittetulundusühinguid, et arutada Rääma seltsi loomist. Kokkusaamise korraldas MTÜ Kodanikujulgus. Nooruse maja juhataja Uudo Laane leidis, et Nooruse seltsi tegevus piirdub oma majaga, neil pole ambitsiooni esindada kogu linnaosa huve. Küll pakuks Nooruse maja loodavale seltsile ruume kooskäimiseks. Sama meelt oli Rääma kooli direktor Elmo Joa, lubades Rääma seltsile nii peavarju kui tehnilist tuge. Kohalolijad leidsid, et Rääma probleemide lahendamine on olnud Pärnus tagaplaanil ja oma hääle kuuldavaks tegemiseks on asjalik asutada Rääma selts. Tõdeti, et linnaosana on Rääma areng ajale jalgu jäänud ning siiani on pööratud suuremat tähelepanu Pärnu teistele osadele. Seltsi käimalükkamiseks vajaliku eeltöö tegemiseks nimetati üheksaliikmeline tuumik, kuhu kuuluvad nii linnavolikogu, haridus- ja kultuuriasutuste kui isetegevuskollektiivide esindajad. Rääma inimesi õhutab organiseeruma kinnisvaraarendajate ammune plaan ehitada linnaosa elanike vajadusi, võimalusi ja arvamust arvestamata jõekaldale kõrgeid korterelamuid.

TegevusEdit

KoosolekudEdit

MeediakajastusedEdit

Vaata kaEdit

Linnaosaseltse mujalEdit

TallinnEdit

Also on FANDOM

Random Wiki