FANDOM

INDREK PALU - keeled (viiul,elektriviiul,elektroonika)

PRIIT LEHTO - hääled

LEONORA PALU - tuuled (erinevad flöödid)

kavas: improvisatsioonid

Kontserdil esitatavad vabaimprovisatsioonilised teosed sünnivad kohapeal esinejate muusikalistest kogemustest. Tervik tekib tänu julgusele, erksale mõtlemisele ja üksteise ideedele reageerimisele. Improviseerimine eeldab musitseerimisele lähenemisel äärmiselt isiklikku suhet ja ausust. Huvitav improvisatsioon sünnib tänu heale pillivaldamisele ja loomingulisusele. Spontaanset improvisatsioonilist muusikat võib küll lindistada, kuid kontserdil taasesitada on seda praktiliselt võimatu. Kuid see polegi improvisatsiooni eesmärk. On oluline, et siin ja praegu sünniks võimalikult terviklik heliteos, mis on sõna otseses mõttes kordumatu.

Indrek Palu on õppinud jazz-viiulit Viljandi Kultuuriakadeemias, tegeleb heliloomingu ja elektriviiuli võimaluste uurimisega ning õpib hetkel Eesti Muusika- ja Teatriakadeemias heliloomingut. Hiljuti osales ta Anto Petti juhitud improviseerivatest muusikutest koosneva 22. sajandi orkestri töös, mis päädis kontserdiga festivalil NYYD.

Laulja Priit Lehto on teinud koostööd paljude eesti ja välismaa tuntud improviseerijatega nagu Anto Pett, Taavi Kerikmäe, Rivo Laasi, Anne-Liis Poll jpt. Käesoleval ajal omandab ta vabaimprovisatsiooni erialal ka magistrikraadi Eesti muusika ja teatri akadeemias ning tegeleb ka hääle ning elektroonika ühendamise võimaluste arendamisega. Õpingud samas kõrgkoolis on ta kokku viinud viiuldaja-helilooja Indrek Paluga, kellega on koos esinetud mitmetes projektides. Priit Lehto on ka improga tegeleva Rahvusmeeskoori lauljatest koosneva vokaalansambli "Improloo" algataja.

Leonora Palu ja Priit Lehto on osalenud 2000ndate alguses improvisatsioonilise muusika ansamblis ProImpro, mis ühendab muusikuid ja tantsijaid. Ansambli liikmetena on nad andnud rohkelt kontserte nii Eestis kui ka välismaal. Flötist Leonora Palu on võitnud 2002. aastal preemia Leipzigi vabaimprovisatsiooni konkursil. Ta õpetab ka noortele muusikaõppuritele improvisatsiooni Pärnu Muusikakoolis.

Also on FANDOM

Random Wiki