FANDOM

K 15.07.2015 kell 20. Pärnu Eliisabeti kirik

KAVA

Bartolomeo Tromboncino "Ostinato vo seguire";

Bellerofonte Castaldi „Tasteggio soave“

Kristo Käo

Henry Purcell, Öö aaria "One charming night" ooperist "Haldjakuninganna"

John Dowland "Come again"

Henry Purcell, aaria "If loves sweet passion" ooperist "Haldjakuninganna"

Girolamo Kapsberger „Toccata II arpeggiata“

Kristo Käo

Claudio Monteverdi "Quel sguardo sdegnosetto"

Claudio Monteverdi "Si dolce e`l tormento"

Georg Friedrich Händel, Bertarido aaria "Dove sei" ooperist "Rodelinda"

Belleforonte Castaldi „La Follia“

Kristo Käo

Juan Anchieta "Con amores la mi madre"

Ivo Posti (kontratenor)
Kristo Käo (teorb)

Kontserdil Armastuse laulud esitab kontratenor Ivo Posti teatraalseid, naljatlevaid ja südamlikke laule ning aariad Dowlandi, Händeli, Monteverdi, Purcelli ja Tromboncini sulest. Lauljat saadab teorbil Kristo Käo.

Kontratenor Ivo Posti on õppinud laulmist Heino Elleri nimelises Tartu Muusikakoolis Aino Kõivu ning Haagi Kuninglikus Kontservatooriumis Rita Damsi ja Barbara Pearsoni lauluklassis. Ta on täiendanud ennast Marius van Altena ja Diane Forlano juures ning osalenud Taru Valjakka, Thomas Wiedenhoferi, Michael Chance'i ja Jill Feldmani meistriklassides. Ta on võitnud arvukalt konkursse nii pop- kui ka ooperilauljana ning andnud kontserte terves Euroopas. Aastatel 2007-2008 töötas ta Hollandi Ooperistuudios. Tema olulisemateks rollideks on olnud Vaim Purcelli ooperis Dido ja Aeneas (Aix-en-Provence’i festival 2008), Grazia Cavalli ooperis Ercole Amante (De Nederlandse Opera 2009), Vjazemskaja ja Šarik Raskatovi ooperis Koera süda (De Nederlandse Opera 2010, maailma esiettekanne) ning prints Orlovski Straussi operetis Nahkhiir (etendused Hollandis, Belgias ja Saksamaal). 2011. aastal osales ta Vanemuise teatris Purcelli pool-ooperi Haldjakuninganna kontseptuaalses lavastuses. Ivo Posti on tegev ka produtsendi ja lauluõpetajana. Tema teiseks erialaks on ajalugu.

Kristo Käo on õppinud kitarri Eesti Muusika- ja Teatriakadeemias ning õpib praegu Tartu Ülikooli doktorantuuris haridustehnoloogiat. Ta on rahvusvahelise muusikaharidusprojekti kitarrikool.eu eestvedaja ja paljude kitarriõpikute autor. Kitarristina on ta välja andnud märkimisväärse hulga heliplaate. Huvist renessanss- ja barokkmuusika vastu on ta ennast täiendanud teorbimängijana.

Also on FANDOM

Random Wiki