FANDOM

K 13.07.2016 kell 20. Pärnu Eliisabeti kirik

Kava:

Wolfgang Amadeus Mozart (1756-1791)

Laudamus te Missast C-moll KV 427 (1782/1783)
Kontsertaaria Vado ma dove KV 583 (1789)
Abendempfindung KV 523 (1787)
Als Luise die Briefe ihres ungetreuen Liebhabers verbrannte KV 520 (1787)
Das Lied der Trennung KV 519 (1787)

Edvard Grieg (1843-1907)

Kuus laulu op. 48 (1884, 1889)
Gruss (Heinrich Heine)
Dereinst, Gedanke mein (Emanuel Geibel)
Lauf der Welt (Ludwig Uhland)
Die verschwiegene Nachtigall (Walther von der Vogelweide)
Zur Rosenzeit (Johann Wolfgang von Goethe)
Ein Traum (Friedrich Bodenstedt)

Georg Friedrich Händel (1685-1759)

Rinaldo aaria Cara sposa ooperist Rinaldo (1711)
Ariodante aaria Dopo notte ooperist Ariodante (1735)

Annaliisa Pillak, metsosopran
Siim Selis, klaver

Annaliisa Pillak alustas lauluõpinguid Tallina Georg Otsa nimelises Muusikakoolis Ludmilla Dombrovska-Keisi lauluklassis. 2006. aasta kevadel sooritas ta magistriõppe diplomikontserdi kõrgeimale hindele Sibeliuse Akadeemias, kus ta oli õppinud alates 2000. aastast õpetaja Annika Ollinkari juures. Ta on ennast täiendanud Renate Behle juures Hamburgis. Eestis debüteeris ta Eesti Rahvusooper Estonias Sesto rollis Wolfgang Amadeus Mozarti ooperi ”La clemenza di Tito” kontsertetendusel veebruaris 2006. Hooajal 2016/2017 võib Annaliisat näha esinemas Rinaldo rollis Georg Friedrich Händeli ooperis ”Rinaldo” Rahvusooperis ”Estonia”, teatris ”Vanemuine” ooperites ”Jevgeni Onegin”, "Tulleminek" ja ”Reigi õpetaja” ning andmas kontserte Soomes ja Eestis.

Siim Selis on lõpetanud Eesti Muusikaakadeemia klaveri erialal professor Valdur Rootsi klassis ja magistrantuuri klaverisaatja erialal professor Vilma Mallene ja dotsent Helin Kapteni klassis. Ta on õppinud samas dirigeerimist Jüri Rendi ja Ilmar Tõnissoni käe all. Alates 1992. aastast töötab ta Tehnikaülikooli Akadeemilise Meeskoori dirigendina ja alates 1994. aastast Eesti Muusika- ja Teatriakadeemias kontsertmeistrina. Ta on teinud koostööd paljude eesti lauljate ja kooridega ning esinenud pianisti ja dirigendina Soomes, Saksamaal, Kanadas ja Uus-Meremaal. Ta on mänginud mitmete orkestrite koosseisus ja solistina ning teeb pianistina koostööd Eesti Rahvusmeeskoori ja Eesti Filharmoonia Kammerkooriga.

Also on FANDOM

Random Wiki