FANDOM

P 6.11.2011 kell 14.00 Pärnu raekojas Pärnu Ooperi kontserdisarjas ABONEMENT 007

Kontsert toimub Pärnu Ooperi ja Muusikasõprade Seltsi koostöös

Kai Kallastu, sopran
Leho Karin, tšello
Diana Liiv, klaver

KAVA

Richard Strauss (1864-1949):

Zueignung, Op.10 No.1 (Hermann v. Gilm)
Die Nacht, Op.10 No.3 (Hermann v. Gilm)
Allerseelen, Op.10 No.8 (Hermann v. Gilm)
Ständchen, Op.17 No.2 (A.Fr. Graf v. Schack)
Ruhe, meine Seele! Op.27 No.1 (Karl Henckell)
Morgen, Op.27 No.4 (John Henry Mackay)
Traum durch die Dämmerung, Op.29 No.1 (Otto Julius Bierbaum)

Tšellosonaat F-Duur, op. 6 (1882)
Allegro con brio
Andante ma non troppo
Finale. Allegro vivo

Sergei Rahmaninov (1873-1943):

Vokaliis, Op.34 No.14 (seade sopranile, tšellole ja klaverile)

Sopran Kai Kallastu omandas muusikamagistri kraadi Helsingi Ülikoolis Metropolia klassikalise laulu ja vokaalpedagoogika erialal. Ta on täiendanud ennast nimekate vokaalpedagoogide, professorite Irina Gavrilovici, Teresa Żylis-Gara, Eva Blahova ja Nelli Manuilenko juhendamisel ning esinenud solistina Eestis, Islandil, Lätis, Saksamaal ja Soomes. Tema repertuaar hõlmab teoseid renessansist nüüdismuusikani ning väga suure hääleulatusega lauljana on ta olnud mitmete eesti heliloojate nõudlike eksperimentaalsete vokaalteoste esmaesitaja. Kai Kallastu on laulnud Repoo Ensemble, Reval Ensemble, Pärnu Ooperi orkestri, Pärnu Linnaorkestri ja mitmete projektikollektiivide solis-tina. Intensiivne loominguline töö seob teda abikaasa Andrus Kallastuga, kellega koos ta on esitanud kümneid vokaalkavu.

Leho Karin on väljapaistvamaid Eesti tšelliste, keda hinnatakse iseäranis tema nüüdismuusika esituste eest. Tšelloõpinguid alustas Leho Karin Tallinna Muusikakeskkoolis Laine Leichteri klassis ning jätkas Toomas Velmeti (EMTA), Frans Helmersoni (Edsbergi Muusikainstituut) ja Martin Ostertagi (Karlsruhe Muusikakõrgkool) juures. Ta on olnud ERSO , Tallinna Kammerorkestri ja Nyyd Ensemble liige. TKO tšellistina on ta andnud kontserte mitmel pool Euroopas, samuti Jaapanis ja USAs ning salvestanud Pärdi , Tüüri ja Elleri teoseid firmale ECM. Leho Karin mängib regulaarselt kammermuusikat ning on solistina esinenud näiteks ERSO, TKO ja Saarbrückeni Raadioorkestri ees, dirigentideks Peeter Lilje, Paul Mägi, Vello Pähn, Tõnu Kaljuste, Olari Elts , Eri Klas ja Gregory Rose. Ta on olnud korduvalt Erkki-Sven Tüüri tšellokontserdi solist. Nyyd Ensemble´i koosseisus on ta mänginud paljudel olulistel uue muusika festivalidel Euroopas.

Diana Liiv on esinenud solisti ja kammermuusikuna Eestis, Leedus, Rootsis, USA-s ja Soomes. Mitmeid kordi on ta esinenud ka orkestrisolistina (Longy Sümfooniaorkestriga Bostonis ja Kaunase Sümfooniaorkestriga). Peale klaveri mängimise on Diana Liiv kirjutanud ka kaks muusikalist lasteraamatut “Neli heldet haldjat” ja “Võluvitsa vägi”. Diana on ka Muusikasõprade Seltsi kontserdisarjade kunstiline juht. Ta on esinenud edukalt paljudel rahvusvahelistel konkurssidel ja festivalidel. Viimasteks saavutusteks on 2009. juulis Kuhmo Kammermuusika festivali kursustel Schumanni klaverikvinteti esituse eest parimale ansamblile määratud Kees Wiebenga auhind, aastal 2010 kahekordne laureaaditiitel rahvusvahelisel pianistide konkursil „Music without limits“ Leedus - 3. koht soolokategoorias ning 4. koht kammermuusika kategoorias. Hooajal 2011/2012 on Diana Liiv kutsutud esinema Liszti 200. sünniaastale pühendatud festivalidele Itaalia linnades Luccas, Brescias ja Ascoli Picenos.

Also on FANDOM

Random Wiki